נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתה עובד מהבית? כך תארגן לעצמך את המשרד המושלם

הגדרת עבודה מהבית

בעקבות מגפת הקורונה והשינויים הדיגיטליים המהירים, יותר ויותר אנשים עובדים מהבית. אם גם אתה עובד מהבית, חשוב שתהיה מודע לכל האתגרים שעלולים להתעורר במסגרת עבודה כה חדשנית. לשם כך עליך לדעת לארגן את התנאים הנכונים שיאפשרו לך להישאר מאורגן ופרודוקטיבי. ארגון משרד מושלם יכול לעזור לך להישאר ממוקד ולהמשיך בעשייה מבלי לצאת מהבית. אספנו כאן מספר המלצות שיעזרו גם לך לארגון מקום עבודה אופטימלי בבית.

 

תבחר ריהוט מתאים

בראש ובראשונה חשוב להשקיע בריהוט משרדי איכותי. כך למשל חשוב לרכוש כסאות מחשב שמצוידים במספר רב של תכונות שיקלו על ישיבה ממושכת. בזכות גובה מתכוונן, תמיכת באזור המותן וחומר איכותי תוכל לשבת בצורה נכונה במהלך העבודה ולהימנע מתופעות של כאבי צוואר, גב, כתפיים וכד'. ריהוט משרדי איכותי אפשר לרכוש מבלי לצאת מהבית באתר של מרכז השולחן והכסא וליהנות משירות מעולה והובלה עד הבית.

 

תדאג לסדר ולתיוק

חשוב לדאוג לתיקים, קלסרים ומדפים שיעזרו לך לשמור על סדר ותיוק של המסמכים הרלוונטיים. עדיף לשמור את הכל על מדפים גבוהים או מגירות סגורות על מנת למנוע מצבים בהם ילד חמוד או חתול מתוק ימצאו את עצמם במשרדך ויחליטו לעצבו מחדש.

הגדרת עבודה מהבית

אל תגזים עם הפריטים האישיים

אין כמו תמונות משפחתיות להזכיר לנו מה באמת חשוב בחיים, אך אם תגזים עם מסגרות עם תמונה של ילדים, תגלה שאין לך שום מקום פנוי על השולחן. אנו ממליצים להוריד את כל מה שלא קשור ישירות לעבודה שלך מהשולחן כולל תמונות, מגזינים, כרטיסי ברכה, פרסים, צמחים, ספלי קפה ומזכרות.

בהחלט חשוב להוסיף טאץ' אישי לעיצוב המשרד. אפשר לתלות תמונה של האהובים שלך על הקיר מעל השולחן, להניח את הצמחים על אדן החלון או על גבי ארון התיוק, או לתלות אותם על וו דקורטיבי בתקרה. בנה מדף עבור הפרסים והמזכרות שלך והקדיש מקום על הקיר עבור התעודות המעידות על הכשרתך המקצועית.

 

שמור על סדר יום בעבודה מהבית

שמירה על סדר יום בעבודה מהבית הכרחית לשמירה על פרודוקטיבי והגברת המוטיבציה. בדומה לעבודה במשרד, כאשר אתה עובד מהבית, אתה צריך למצוא איזון בין חיי הבית והעבודה. האתגר כאן גדול יותר מכיוון שכעובד מרחוק, אתה שקוע יותר בחיי הבית. על ידי שמירה על ארגון וקביעת כללים ברורים, תוכל להתמקד בעבודה שלך במהלך שעות העבודה ולהירגע ולנוח מחוץ לשעות העבודה.

 

סיכום

עבודה מהבית מביאה איתה מגוון יתרונות וחסרונות. למרות שעל פניו מדובר ברעיון נפלא, עבודה מהבית יכולה בקלות להפוך לקשה אף יותר מאשר עבודה מהמשרד. על מנת לעשות את זה נכון, חשוב לארגן את המשרד בתוך הבית נכון, כך שתוכל לעבוד בצורה פרודוקטיבית ובלי הסחות דעת מיותרות. תאמץ את הטיפים שלנו וצא לדרך חדשה!

מקום עבודה בבית

עוד בנושא כללי
כֶּלֶב
מיטה מומלצת לכלב

הכלבים הם בעלי חיים מדהימים שלומדים לחיות איתנו בסבלנות. הם נותנים לנו את אהבה שלהם ללא שום תנאי. כלבים נחשבים

בחירת מתנה לחג
איך לבחור מתנה לחג?

בחירת מתנה לחג יכולה להיות משימה מאתגרת, בעיקר כאשר רשימת מקבלי המתנות ארוכה ומלאה באנשים אהובים וחשובים. הנה לפניכם