נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור אי למטבח שיתאים בול לצרכים שלך

מטבח

אם אתם עומדים לפני בנייה או שיפוץ של מטבח, אחת הבחירות הכי חשובות שאתם צריכים לעשות היא ביחס למבנה המטבח. האפשרות הראשונה היא מטבח מסורתי שבו יש שטח עבודה שצמוד לקיר, כאשר שאר השטח של המטבח ריק. האפשרות השנייה היא לעצב אי למטבח שלכם, כך שהחלל יהיה סביבו, והוא יהיה משטח העבודה המרכזי. כאן נעזור לכם לבחור אותו.

 

מה היתרונות של אי

עוד לפני שנדבר על הדרך הנכונה לבחור את האי למטבח שלכם, חשוב להבין מה בדיוק היתרונות של אי על פני המטבח המסורתי שכולנו מכירים. מטבח אי למעשה מייצר חלל עבודה גדול יותר, כיון שניתן לעבוד על האי מכל הצדדים שלו. אם אתם עובדים מספר אנשים יחד במטבח, אי הוא הבחירה הנכונה. בנוסף, האי הופך את חלל המטבח לנעים יותר, כיון שהוא פתוח מכל צדדיו.

אי למטבח

גודל מתאים

הדבר הראשון שצריך לבדוק כאשר בוחרים אי למטבח הוא הגודל של האי. מצד אחד, האי צריך להיות כזה שמאפשר לכם לעבוד בנוחות, בהתאם כמובן לסוג הבישול שאתם אוהבים לעשות. מנגד, כדי לא להגיע למצב שבו האי תופס את כל השטח של המטבח הוא לא יכול להיות גדול מידי. שימו לב שיש לכם באי גם מספיק חלל אחסון עבור הציוד שאתם מעוניינים שיהיה בזמינות גבוהה.

 

התאמה לסביבה

אחת הסיבות שאנשים אוהבים לעצב את המטבח שלהם עם אי זה היופי שיש לו. למרות שמטבח הוא לא בדיוק המקום שבו אסתטיקה היא הדבר החשוב ביותר, כולנו מעדיפים לעבוד במטבח שנראה טוב. בבחירת האי נסו להתאים אותו עד כמה שאפשר לגוונים האחרים של המטבח כך שיחד איתם הוא יהפוך את העיצוב של המטבח שלכם להרמוני.

 

התאימו את הגובה

עוד נקודה שכדאי לזכור היא שהאי הולך להיות משטח העבודה העיקרי שלכם במטבח. לאור זאת, הגובה שלו צריך לאפשר לכם לעבוד בצורה נוחה. אי גבוה מידי לא יהיה כזה שנוח לעבוד עליו, ומנגד, אי נמוך לא יאפשר לכם חלל אחסון מספיק גדול מתחתיו. נסו למצוא את האיזון בין נוחות העבודה שלכם לבין הגובה שבו יהיה לכם מספיק חלל אחסון תחת האי.

חומרים עמידים

הדבר האחרון שחשוב לזכור הוא האיכות של האי. בסופו של דבר מטבח הוא משהו שאנחנו לא משפצים כל יום, ואם בחרתם להתקין אי במטבח שלכם כנראה שאתם רוצים שהוא יהיה שם לעוד הרבה שנים. החומרים שמהם האי עשוי צריכים להיות עמידים בפני חום, לחות ורטיבות כיון שמדובר על דברים שמצויים במטבחים.

 

לסיכום

בעולם העיצוב, אי למטבח הפך להיות פופולרי בשנים האחרונות. אם גם אם החלטתם שהגיע הזמן לעבור לאי עליכם לבחור אותו בגודל מתאים, ולוודא שהגובה שלו מאפשר לכם לעבוד בצורה נוחה בלי לוותר על חלל אחסון.

אי למטבח

עוד בנושא מטבחים
מטבח
3 פתרונות אחסון למטבח

המטבח הוא האזור הפעיל ביותר בכל בית. הכנת אוכל לוקחת לכל אחד מאיתנו לא מעט זמן, וכדי שהבילוי במטבח