נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מתנה לחג?

בחירת מתנה לחג

בחירת מתנה לחג יכולה להיות משימה מאתגרת, בעיקר כאשר רשימת מקבלי המתנות ארוכה ומלאה באנשים אהובים וחשובים. הנה לפניכם שיטה של חמישה צעדים שתעזור לכם לבחור מתנה לחג עבור כל אדם שתרצו לשמח בתקופת החגים הקרובה. בעזרת האינטרנט, תוכלו לעבור את כל הצעדים אפילו בישיבה על הכורסה בסלון ביתכם

 

צעד ראשון: מקבל המתנה

נתחיל בחשיבה אישית או סיעור מוחות בנוגע למקבל או למקבלת המתנה. אם מדובר באדם מוכר, כדאי לחשוב על תחומי העניין שלו ועל ההעדפות והטעם האישי שלו. אלה יכולים להוות השראה ראשונית לסוג המתנה. אם מקבל המתנה מוכר פחות, כדאי לחשוב על מה שידוע עליו, לפעמים אפילו גיל ומגדר יכולים לסייע בבחירה. אם נזכרתם, לדוגמה, שהמארחת של ערב החג חובבת טבע ועיצוב, תוכלו להסיק שהיא ודאי תשמח לסידור פרחים של חנות פרחים ונילה או לצמח שתול בעציץ.

בחירת מתנה לחג

צעד שני: תקציב

אין ברירה אלא לחשוב גם על עניין הכסף, וכדאי גם לזכור שהתקופה שקודמת לחגים עמוסה בהוצאות יוצאות דופן ומתאפיינת גם בקניית מתנות רבות ולהקציב סכום כסף מקסימלי לכל מתנה. קביעת תקציב עוזרת גם למקד את החיפוש וגם להיות בטוחים שמדובר בהוצאה שניתן לעמוד בה. אם למשל החלטתם שכל מתנה לאחיינים שלכם תתוקצב בעשרים שקלים, תדעו שהיא ככל הנראה תהיה צעצוע קטן ומיוחד ולכן אין צורך לבחון גם את ערכות הלגו, שמחירן כפול ומכופל.

 

צעד שלישי: רעיונות

בעבר, היינו צריכים לצאת מהבית ולטייל ברחובות הראשיים של הרחוב או בין חנויות הקניון ולהציץ בחלונות הראווה, אפילו כדי ללקט רעיונות. היום הכל נוח, מהיר וקל יותר ובעזרת מנוע חיפוש, אפשר למצוא המון אפשרויות ורעיונות. טיפ: כדאי לשמור פתק וכלי כתיבה ליד המסך כדי לשרבט רעיונות, לפעמים רעיון לא מתאים אבל הוא רומז על רעיון אחר שיכול להיות מוצלח.

בחירת מתנה לחג

צעד רביעי: בחירה סופית

אחרי שיש לכם רשימה של רעיונות, שמתאימים למקבל המתנה ועומדים במגבלות התקציב, הגיע הזמן לבחור. את כל החלופות כדאי לבדוק שוב, לוודא שהמחיר כולל גם משלוח, אם יש בכך צורך וכמו כן, לבחור מבין כל הרעיונות המתאימים את הטוב ביותר. נסו לדמיין את מקבל המתנה פותח את האריזה ומגלה בתוכה את המתנה שבחרת עבורו, אם בדמיון הוא מחייך חיוך רחב, הכיוון ככל הנראה נכון.

 

צעד חמישי: רכישה, אריזה והענקה

כדאי לאחד את חיפושי המתנות לכל מי שתרצו להעניק שי לחג, כך תוכלו לאחד קניות באתר אחד, לחסוך בדמי משלוח, במכס, אם מדובר במשלוח מחוץ לארץ ולפעמים גם לקבל הנחה על רכישה מצטברת. חשוב לשים לב שכל המתנות מתוכננות להגיע בזמן ואם הן לא מגיעות עטופות, כדאי לארוז אותן בנייר יפה, שמאריך את זמן ההנאה מהמתנה.

 

לסיכום

זהו, אלה הם הצעדים שיבטיחו שתגיעו לערב החג ותעניקו לכל מי שקניתם לו מתנה, משהו שהוא ישמח לקבל ויעלה חיוך רחב על פניו.

בחירת מתנה לחג

עוד בנושא כללי
כֶּלֶב
מיטה מומלצת לכלב

הכלבים הם בעלי חיים מדהימים שלומדים לחיות איתנו בסבלנות. הם נותנים לנו את אהבה שלהם ללא שום תנאי. כלבים נחשבים