נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשדרג את הגינה שלכם ב – 4 צעדים פשוטים

לשדרג את הגינה שלך

אין ספק שגינה מטופחת וירוקה, עושה טוב על הלב לבעלי הגינה ולאלו הבאים לבקר או העוברים ומסתכלים מן הרחוב. רבים מאיתנו חולמים על בית או דירה עם גינה קטנה שנוכל לשתול בה מיני פרחים וצמחים, ולארח בה את חברינו בערבים חמימים. כמובן, גינה דורשת השקעה רבה ולא לכל אחד זה מתאים. קבלו ארבעה צעדים פשוטים לשדרוג הגינה שלכם למקום ירוק ומושלם לבילוי ואירוח.

 

צעד ראשון – דשא סינטטי

כולנו אוהבים את המרבד הירוק של הדשא ואולי גם את הריח של דשא לאחר השימוש במכסחת דשא. יחד עם זאת, דשא טבעי לוקח שימוש רב במים ואינו אקולוגי. על כן מומלץ מאוד לשים בגינה בדשא סינטטי. התחזוקה של דשא סינטטי קלה והוא נשמר גם אם יש לכם בעלי חיים בגינה. לכן, מומלץ להשתמש בו כדי לשמור עם איכות הסביבה וגם על המראה הירוק והרענן תמיד.

 

צעד שני – צמחי נוי ותבלין

חובבי הגינון ישמחו להשתמש בגינה גם כדי להצמיח וגדל פרחים וצמחים. אלו מאיתנו שאוהבים לבשל, מומלץ שיתמקדו בשתילת צמחי תבלין. אין כמו תבלינים טריים שנקטפו ישר מהגינה לשדרג את הבישול ונוסיף להם גם ירקות שאפשר לגדל בגינה. צמחי תבלין וירקות גם נאים למראה וגם קלים לטיפול. מי שפחות מעוניין יכול כמובן גם לשתול פרחי נוי יפים וצבעוניים. וכמובן שאפשר לשלב בין צמחי תבלין, הירקות ופרחי הנוי למעוניינים בכך.

 

צעד שלישי – פתרונות תאורה ורהיטי גן

גינת הנוי שלנו כבר מוכנה ואולי אפילו יש בה צמחי תבלין וירקות. כדי לשבת בגינה גם בשעות הערב ראוי שנדאג לפתרונות תאורה. חשוב לדאוג שהאור יהיה נעים ולא מסנוור מידי, וכמובן שלא יפריע לשכנים. ניתן לבחור מנורות בשלל צורות, צבעים ועיצובים לעטר בהם את גינתנו בהתאם לטעם האישי שלנו. בנוסף חשוב גם לבחור רהיטים נוחים ואיכותיים שיהיה לנו נעים לשבת ונוח אולי אף לאכול בגינה אם נרצה בכך. הרי מה נעים יותר מלאכול ארוחת ערב או צהרים תחת כיפת השמיים במזג אוויר נעים?

 

צעד רביעי – התקנת אמצעים לבישול

השדרוג הגדול ביותר שניתן לעשות לגינתכם הוא התקנת אמצעים לבישול בגינה. כך לא רק שאפשר לאכול בגינה אלא גם אפשר לבשל ולהקל על הניוד של האוכל מן המטבח בבית אל הגינה בחוץ. באתר של חברת BBQ תוכלו למצוא מטבחי חוץ קומפלט לגינה אשר ישדרגו את הגינה שלכם ואת חוויית האירוח. מטבח חוץ הוא דבר נפלא לכל מי שמעוניין לארח בגינתו.

לסיכום,  לשדרוג הגינה מומלץ להוסיף לה צמחים ורהיטים לפי טעמכם. יחד עם זאת השדרוג הגדול ביותר לגינה הוא מטבח חוץ אשר יאפשר לכם לארח את חבריכם ואת בני משפחתכם ביתר קלות ובהנאה מרובה.

גינה מטופחת וירוקה

עוד בנושא כללי
כֶּלֶב
מיטה מומלצת לכלב

הכלבים הם בעלי חיים מדהימים שלומדים לחיות איתנו בסבלנות. הם נותנים לנו את אהבה שלהם ללא שום תנאי. כלבים נחשבים

בחירת מתנה לחג
איך לבחור מתנה לחג?

בחירת מתנה לחג יכולה להיות משימה מאתגרת, בעיקר כאשר רשימת מקבלי המתנות ארוכה ומלאה באנשים אהובים וחשובים. הנה לפניכם