נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תקימו רשתות צל אצלכם בחצר?

רשת צל לחצר שלך

החום בישראל עולה באופן ניכר עם השנים. תרחיש זה גורם לחיפוש אחר פתרונות הצללה שיאפשרו לנו לשבת בנוחות בגגות, מרפסות וחצרות הבתים. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע למי שרוצים להקים את הפתרון המתקדם בחצרם באופן איכותי שיקנה להם בטיחות לצד נראות. הישארו כאן ותגלו את הפרטים הנחוצים לכם.

 

השלב ה -1: תבצעו מדידות מקיפות

הקמה של רשת צל בחצר מצריכה ביצוע מדידות מקיפות של האזור. שכן, הדבר יאפשר לכם לדעת מה יהיה גודלה של רשת הצל הדרושה לכם. נסביר שיש מגוון רחב של דגמי רשתות שמגיעים בגדלים שונים. היכרות עם נתון המדובר (המידות) תאפשר לכם לבצע את השלב השני בקלות ובמהירות, משום שתוכלו לשים את האצבע על דגם מסוים שיתאים לחצר שברשותכם.

רשת צל

השלב ה – 2: תבחרו בדגם של רשת צל מסוימת

כאמור, יש היצע רחב של רשתות צל שמתאימות לחצרות שונות. בשלב זה תצטרכו להכיר בדגמים השונים, באיכויות שלהם (למשל: איטום נגד מים)  ובמידות. נחסוך לכם בזמן ונציג את הדגמים הנפוצים ביותר שתלויים בימים אלו ממש בחצרות של בתי אב רבים:

  • רשת צל מחוזקת
  • רשת צל שמתאימה למסגרת בטון
  • רשת צל D4 לתלייה קלה
  • הצלה מבד דראלון
  • מפרשי צל
  • רשת צל היפרובלית עבה וחזקה במיוחד

 

טיפ: תקפידו לבצע רכישה איכותית

אין זה מספיק לבחור ברשת צל שמתאימה לכם מבחינת המידות והסגנון העיצובי. שכן, תצטרכו לשים דגש על האיכות של המוצר. נסביר שרשתות אלה חייבות להיות עשויות מחומר איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן רב, כך שהוא לא ייפגע משינויים שונים שחלים במזג האוויר. נציין שרכישה איכותית שכזו יכולה להתבצע תוך עריכת סקר שוק מקיף שיאפשר להכיר בחברות שמספקות את רשתות הצל הטובות ביותר.

 

השלב ה – 3: תתנו למומחים לבצע את ההתקנה

השלב האחרון שיאפשר לכם ליהנות מהצללה אסתטית, איכותית ובטוחה יצריך יצירת קשר עם מומחה שיבצע את ההתקנה במקום. נסביר שכל רשת צל צריכה להיות מותקנת באופן שונה. יש למשל רשתות שניתן להתקין על קירות בטון (תוך שימוש בוו ייחודי), בעוד אחרות מצריכות שימוש בעמודי ברזל חזקים. אל תנסו להתמודד עם ההליך בעצמכם ותתנו למומחים לעשות את העבודה עבורכם, כדי שההתקנה תתבצע על הצד הטוב ביותר, תוך שימוש בכלים ייעודיים והיכרות עם התמודדות עם הגובה הרב שעשוי לסכן אתכם.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן להקים רשת צל

אתם יכולים להקים רשת צל בחצר, מיד לאחר תבצעו מדידות, תבחרו ברשת איכותית ותיצרו קשר עם מומחה בתחום שיבצע את ההתקנה באופן מקצועי. נאחל בהזדמנות זו שתיישמו את 3 השלבים לפי הסדר, כדי שתוכלו ליהנות בסופו של דבר מחצר מוצלת לאורך כל השנה.

פתרונות הצללה

עוד בנושא כללי
כֶּלֶב
מיטה מומלצת לכלב

הכלבים הם בעלי חיים מדהימים שלומדים לחיות איתנו בסבלנות. הם נותנים לנו את אהבה שלהם ללא שום תנאי. כלבים נחשבים

בחירת מתנה לחג
איך לבחור מתנה לחג?

בחירת מתנה לחג יכולה להיות משימה מאתגרת, בעיקר כאשר רשימת מקבלי המתנות ארוכה ומלאה באנשים אהובים וחשובים. הנה לפניכם