נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם מעצבים את הסלון? אלו הם פריטי החובה!

אתם מעצבים את הסלון_ אלו הם פריטי החובה!

כל אחד יודע שיש פריטים מסוימים שחייבים להימצא בכל סלון, לצד הספה, הכורסא ושולחן הקפה, אך מעטים הם האנשים שידעו להצביע על פריטי החובה הנלווים הללו. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות בכל הנוגע לפריטים אלה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שהסלון שלכם לא רק יכלול אותם, אלא גם יהיה מעוצב על הצד הטוב ביותר.  

 

פריט ראשון – תמונות מעוצבות

אי אפשר לעסוק בעיצוב הסלון, מבלי להציע לכם להכניס צבע וחיים לקירות שעשויים להיראות ריקים מתוכן. לכן בחרנו להציג תחילה את התמונות שיכולות להתאים לכל סלון באשר הוא. יש ביכולתכם לבחור את התמונה שכוללת צבעים שתואמים לצבע הדומיננטי של הסלון. זו יכולה להיות תמונה שצילמתם בעצמכם ופיתחתם בחנות ייעודית או תמונה שרכשתם בחנות לעיצוב הבית. נדגיש שיש כל מיני סגנונות תלייה ואתם יכולים לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:

  • העמדת תמונה עם מסגרת על גבי מזנון
  • תליית סט אקראי של 5 תמונות בגדלים שונים
  • תליית סט מאוזן של 3 תמונות בגדלים זהים

עיצוב הסלון

פריט שני – מזנון

סביר להניח שראיתם לא פעם מזנונים מעוצבים בסלון הבית של השכנים, קרובי משפחה או חברים שאירחו אתכם. שכן, מדובר ברהיט נחוץ שמשמש לצרכים שונים. יש מי שרכשו מזנונים לסלון של אלסקה סטייל במטרה לאחסן בהם שלטים, מפתחות וכו'. בעוד אחרים בחרו להציב עליהם עציץ, תמונה עומדת או טלוויזיה. אתם תוכלו לבחור את אופן השימוש במזנון הנבחר לאחר שתרכשו מזנון בעל הסגנון העיצובי המתאים לכם, לדוגמא:

  • מזנון כפרי עם עץ אלון
  • מזנון שחור
  • מזנון נורדי וכו'

 

פריט שלישי – יחידות מדפים

יחידות מדפים הן חלק בלתי נפרד מהסלון הביתי, משום שהן מאפשרות לאחסן ספרים אהובים, נרות ריחניים, פמוטים ושאר פריטים מעוצבים שמעניקים אופי למרחב. אם אינכם מחזיקים ביחידת מדפים, עליכם לבחור בסגנון העיצוב המתאים לכם. שכן, יש יחידות מדפים מלבניות מוארכות, בעוד אחרות נבנו לרוחב.

 

פריט רביעי – ספסל עץ מעוצב

בשנים האחרונות אנו רואים עלייה ניכרת במספר הסלונים שיש בהם ספסלי עץ מעוצבים. אלה נחשבו בעבר כפריטים מעוצבים בלבד, אך ככל שהזמן עבר, התגלה שיש בהם הרבה מעבר לאסתטיקה. מי שעושים בהם שימוש תדיר, יוכלו להעיד שהספסלים משמשים להתארגנות נוחה לפני יציאה מהבית. ניתן לסדר עליהם את הבגדים הדרושים ולהניח תחתיהם נעליים. כך מתאפשר לשמור על סדר בקרבת היציאה מהבית.

 

השורה התחתונה: הגיע הזמן לעצב את הסלון!

עיצוב הסלון מצריך היכרות עם 4 הפריטים שהוצגו בפניכם לעיל. בשלב זה אתם מכירים בהם מקרוב, כך שתצטרכו לבחור באלה שחסרים לכם. נאחל בהזדמנות זו שתעצבו את הסלון הבית באופן שלא רק ימשוך את העין, אלא גם יהיה נוח לשהייה ממושכת.

סלון

עוד בנושא הכל לבית
גריל ביתי
איך תהפכו את הגריל שלכם להיות הלהיט של הבית

הבית הפך למרכז הפעילות והבילוי, הגריל הפך ללהיט בבתי המשפחה. מריחות הבשר הטרי, הצלייה של ירקות צבעוניים והזיקוק הקריספי של פיצות מעוגלות – כל אלו מהווים רק חלק מהחוויות הקולינריות המרתקות שאפשר לחוות על הגריל הביתי. אך לא רק בגלל האוכל המושלם והטעמים המפתים, הגריל מציע גם חוויות חברתיות ומשפחתיות שמחזקות את קשרי האהבה והשותפות במשפחה. במאמר הזה נביא לכם את סודות הגריל המושלמים, כיצד להפוך את הגריל שלכם לחבר הכי טוב שלכם בבית וכיצד ליהנות מחוויה קולינרית מרהיבה עם כל מנה שתבשלו.   חופש ונוחות – יתרונות של גריל גז הגריל גז הוא בחירה מצוינת לבית המודרני. בנוסף לנוחות שהוא מציע בהפעלה וניקיון, הוא גם מאפשר דיוק גבוה בטמפרטורה ושליטה מדויקת בתהליך הבישול.