נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

במיוחד בבית קטן: למה חשוב לבחור מתלה כביסה מתאים?

מתלים לבגדים

בעידן המודרני רבים מאיתנו מוציאים את עצמנו חיים חיים עירונים. אין ספק שלמגורים בעיר יש יתרונות רבים כגון זמינות, חנויות, חברים מקומות בילוי ועוד, אך פעמים רבות הדירות קטנות למדי. במצב כזה שאלת תליית הכביסה הופכת לאתגר חביב. מצד אחד הצורך לתלות כביסה לא נעלם רק בגלל שאנחנו חיים בבית קטן, ומצד שני אנחנו לא רוצים שמתלה כביסה גדול ומסיבי יתפוס חלק משמעותי מעיצוב הבית. אז למה חשוב לבחור מתלה כביסה מתאים? וכיצד תבחרו את המתלה המתאים ביותר עבורכם? ומה ההמלצות החמות ביותר בשוק מתלי כביסה היום? מדריך עם כל מה שרציתם לדעת על מתלי כביסה ולא העזתם לשאול!

 

שלוש סיבות מדוע חשוב לבחור מתלה מתאים לבית קטן!

עיצוב הבית

בבית קטן או דירה קטנה עיצוב הבית מאד חשוב. חשוב לייצר אווירה פתוחה ואוורירית כדי לנצל את המרחב בצורה הטובה ביותר. מתלה כביסה חייב להיות מתאים לצבעים של הבית. לכן מומלץ לבחור משהו פשוט שישתלב בבית בצורה נהדרת.

 

מתלה מתקפל מאפשר שימוש בחלל

אם תבחרו מתלה מתקפל מעולה הוא לא יתפוס מקום כאשר הוא מקופל מה שיקל עליכם משמעותית בשימוש בסלון, באמבטיה או איפה שאתם תולים את הכביסה.

 

נוחות

מכיוון שסביר להניח שתבחרו במתלה מתקפל חשוב לבחור במתלה נוח, אמין עם הרבה מקום תלייה שלא מסובך להרכיב או לפתוח אותו. כיום יש בשוק פתרונות נהדרים קלים לתפעול. חשוב לבחור במשהו שיאפשר לכם לתלות את הכביסה בקלות.

מתלה כביסה

ככה תתאימו את המתלה לבית – שני טיפים חשובים!

תכננו היכן תתלו את הכביסה

חישבו איפה תרצו לתלות את הכביסה. ייעדו לה מקום או מקומות ספציפיים. רבים נוהגים לתלות כביסה באמבטיה. אך גם אם יש לכם חדר אמבטיה גדול יחסית חישבו על כך טוב. לא בטוח שזה המקום האידאלי שכן המתלה עלול לתפוס הרבה מקום ולא בטוח שהאמבטיה מספיק מאווררת. יחד עם זאת תוכלו לחלק את הכביסה לשניים – להציב מתלה מתקפל קטן בחדר האמבטיה ועוד אחד בחלל אחר של הבית.

 

חשוב מאד למדוד!

מדדו את החלל בו אתם מתכננים לקנות כביסה והתאימו את הגודל, כך שלא יהיה גדול מדי ולא יתפוס את כל החלל גם שהמתלה פתוח.

 

שני מתלים מדהימים לבתים קטנים

 

מתלה מתקפל

מתלה מתקפל הוא קלאסי לבית קטן והוא מהווה פתרון נוח, בעיקר במצב בו אתם תולים את הכביסה כל פעם במקום אחר בבית. חשוב לבחור במתלה באיכות מעולה ודווקא לא ללכת על המתלה הרגיל. כיום יש מתלים חדישים דקים יותר, שמתקפלים יותר בקלות ומאפשרים הרבה מקום לתליית כביסה.

 

מתלים קבועים בקיר

ההמלצה הלוהטת והמילה החדשה בעולם מתלי הכביסה הם מתלים מצוינים שמתחברים לקיר. הם יכולים להתקפל בקלות וכך לא לתפוס הרבה מקום. ישנם הרבה סוגי של מתלים קבועים בקיר. חלק יתקפלו כמו אקורדיון וחלק פשוט יסגרו לכיון הקיר, הכל בהתאם לצרכים שלכם. אז בחרו בחברה מעולה ומקצועית ושפרו את חווית הכביסה. כביסה מהנה!

מתלים נוחים לבגדים

עוד בנושא הכל לבית
גריל ביתי
איך תהפכו את הגריל שלכם להיות הלהיט של הבית

הבית הפך למרכז הפעילות והבילוי, הגריל הפך ללהיט בבתי המשפחה. מריחות הבשר הטרי, הצלייה של ירקות צבעוניים והזיקוק הקריספי של פיצות מעוגלות – כל אלו מהווים רק חלק מהחוויות הקולינריות המרתקות שאפשר לחוות על הגריל הביתי. אך לא רק בגלל האוכל המושלם והטעמים המפתים, הגריל מציע גם חוויות חברתיות ומשפחתיות שמחזקות את קשרי האהבה והשותפות במשפחה. במאמר הזה נביא לכם את סודות הגריל המושלמים, כיצד להפוך את הגריל שלכם לחבר הכי טוב שלכם בבית וכיצד ליהנות מחוויה קולינרית מרהיבה עם כל מנה שתבשלו.   חופש ונוחות – יתרונות של גריל גז הגריל גז הוא בחירה מצוינת לבית המודרני. בנוסף לנוחות שהוא מציע בהפעלה וניקיון, הוא גם מאפשר דיוק גבוה בטמפרטורה ושליטה מדויקת בתהליך הבישול.