נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תדעו שיש כשל באיטום הקיר החיצוני של הבית?

הופעת כתמי עובש על הקירות

בנייה לקויה או מגורים בבית ישן במיוחד, עשויים להוביל להתמודדות מורכבת עם כשל באיטום הקיר החיצוני. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפניכם את הסימנים שיעידו על תרחיש שכזה. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו האם אתם סובלים מכשל שכזה? ומה עליכם לעשות כדי לטפל בו בהקדם האפשרי?

 

סימן ראשון – הופעתם של סדקים בקירות

כשל באיטום של קיר חיצוני עשוי לבוא לידי ביטוי בהופעתם של סדקים קטנים וגדולים על גבי הקירות. נסביר שסדקים אלה נראים לעין והם עשויים להוביל לחדירה של לחות חיצונית ומי גשם. מדובר בתרחיש שמהווה סממן ברור לבעיה חמורה. זו ההזדמנות להדגיש שעליהם להימנע מתיקוני שפכטל, משום שאלה לא יאטמו את הקיר באופן מלא ויחזירו את המצב לקדמותו (במצבים מסוימים, הדבר אף עשוי להוביל להחמרה). הטיפול המקצועי בתרחיש זה מצריך שימוש בחומרים אלסטיים שיאפשרו לסדק להתכווץ או להתרחב בהתאם לצורך, מבלי לפגוע באיטום של המבנה.

הופעתם של סדקים בקירות

סימן שני  – הופעת כתמי עובש ו"פיצוצי צבע" על גבי הקירות

אי אפשר לעסוק בכשלי איטום, מבלי לציין את כתמי העובש שמופיעים מיד לאחר היווצרות של לחות או כניסה של מים. אם ראיתם את הסימנים הללו על גבי קירות הבית, עליכם לפנות בהקדם למומחה שמבצע איטום קירות חיצוניים באופן מקצועי.

 

חשיבות הטיפול המהיר בכשלי האיטום

מומלץ שלא לחכות עם הטיפול בכשלי האיטום. שכן, אלה עשויים להחמיר עם הזמן ולהוביל לפגיעה נרחבת ברהיטים ובדיירי הבית. נסביר שקרה לא פעם שחלקים מהקיר התנתקו ונפלו על הרצפה בחוזקה. שכן, אלה התמלאו במים, התנפחו ולא יכלו לשאת יותר את המשקל. תרחיש זה עשוי להיות מסוכן וראוי להימנע ממנו. לכן, חשוב לבצע את הטיפול ברגע שגיליתם את הסימנים שהוצגו לעיל.

 

גיליתם כשל באיטום? כך תתמודדו

זה לא מספיק לפנות לאיש מקצוע אקראי שעוסק באיטום קירות חיצוניים. שכן, עליכם לבצע בירור נרחב בנושא ולבדוק מי נחשב לשם דבר בתחום. נמליץ לגלוש ללשונית הביקורות של גוגל שמרכזת את המידע הרלוונטי אודות בעלי המקצוע השונים. שם תוכלו לגלות מיהו האוטם המקצועי ביותר שיבצע את העבודה הטובה ביותר ויקנה לכם שקט נפשי לאורך זמן. נציין שתצטרכו לבדוק את הפרמטרים הללו בעת קריאת חוות הדעת:

  • שימוש בחומרים איכותיים
  • טיפול מלא בתקלה (לא חזרה על עצמה בשנית)
  • זמין ויכול להגיע ברגעי חירום

 

מילים אחרונות לסיום

כל אחד יכול לגלות אם יש לו כשלי איטום בקיר החיצוני של הבית. שכן, מדובר בתרחיש נפוץ שמוביל להתפתחות של סדקים וכתמי עובש על גבי הקירות. בשלב זה יש בידיכם את המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק להשתמש בו בעת הצורך ולפנות לבעל מקצוע במידה ויעלה חשד לכשל באיטום.

איטום הקירות

עוד בנושא הכל לבית
גריל ביתי
איך תהפכו את הגריל שלכם להיות הלהיט של הבית

הבית הפך למרכז הפעילות והבילוי, הגריל הפך ללהיט בבתי המשפחה. מריחות הבשר הטרי, הצלייה של ירקות צבעוניים והזיקוק הקריספי של פיצות מעוגלות – כל אלו מהווים רק חלק מהחוויות הקולינריות המרתקות שאפשר לחוות על הגריל הביתי. אך לא רק בגלל האוכל המושלם והטעמים המפתים, הגריל מציע גם חוויות חברתיות ומשפחתיות שמחזקות את קשרי האהבה והשותפות במשפחה. במאמר הזה נביא לכם את סודות הגריל המושלמים, כיצד להפוך את הגריל שלכם לחבר הכי טוב שלכם בבית וכיצד ליהנות מחוויה קולינרית מרהיבה עם כל מנה שתבשלו.   חופש ונוחות – יתרונות של גריל גז הגריל גז הוא בחירה מצוינת לבית המודרני. בנוסף לנוחות שהוא מציע בהפעלה וניקיון, הוא גם מאפשר דיוק גבוה בטמפרטורה ושליטה מדויקת בתהליך הבישול.