נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכן ביתך לקיץ: כך תיערכו לימים החמים של הקיץ

יריעות צל

הקיץ מתקרב, ויחד איתו הפחד של כולנו מפני החום הישראלי הכבד. למרות היתרונות הרבים שיש למזג האוויר בארץ, בימות הקיץ החום עלול להיות כבד. אם אתם נמצאים בבית החום הזה לא אמור להפריע לכם, אבל כדי שזה באמת יהיה המצב עליכם להתכונן בצורה נכונה לימים החמים של הקיץ. כדי שלא תפספסו שום דבר חשוב, לפניכם מספר המלצות להכנה נכונה לקיץ.

 

פתרונות הצללה מתאימים

הדבר הראשון שאתם צריכים לדאוג לו אלו פתרונות הצללה מתאימים. הקיץ בישראל מעניק לנו שעות שמש רבות, וכדי שהגינה שלנו לא תהפוך למקום שאי אפשר לשהות בו בקיץ כדאי לכם להכיר את קלאוד. החברה מאפשרת לכם להנות ממגוון רחב של פתרונות הצללה שיעזרו לכם לשמור על הגינה והסביבה של הבית עם צל גם בקיץ. כל מה שנותר לכם זה להגיע אל קלאוד פתרונות הצללה.

 

בדיקת מערכות המיזוג

בתור ישראלים, המזגן הוא כנראה הדבר החשוב ביותר עבורנו בימות הקיץ. עוד לפני שהקיץ מתחיל עליכם לבדוק את תקינות המזגן שלכם. מומלץ לבצע ניקוי יסודי לפילטרים של המזגן ולבדוק גם את הסביבה של היחידה החיצונית על בסיסה המזגן פועל. אם אתם לא מפעילים את המזגן בחורף הבדיקה הזו חשובה במיוחד כיון שסביר להניח שהמזגן שלכם לא פעל כבר מספר חודשים.

חום הקיץ

התקנת רשתות בחלונות

המצב האידאלי בקיץ הוא כאשר אנחנו יכולים מאוורור הבית בצורה טבעית בעזרת אוויר שנכנס דרך החלונות. כדי שרק אוויר ייכנס לכם מהחלון ולא שום דבר אחר מומלץ להתקין רשתות בחלונות הבית. הרשת תאפשר לכם להנות מאור ואוויר אך לא תאפשר למעופפים שונים להיכנס לכם לבית ולגרום לכם לסגור את החלונות בקביעות.

 

ריסוס מפני חרקים ומזיקים

הדבר האחרון שאתם צריכים לעשות הוא לבצע ריסוס מקיף מפני מזיקים וחרקים. בעוד שבחורף אותם בעלי חיים חבויים עמוק במקומות המסתור שלה, הקיץ הישראלי הוא גם עדן מבחינתם והם מתחילים לצאת מאותם מקומות. כדי שהבית והגינה שלכם לא יהפכו למקום הנוח ביותר עבורם, עליכם לבצע ריסוס מקיף שידאג שאצלכם הם לא יהיו.

עוד דבר שחשוב לעשות בהקשר הזה הוא לוודא שאין לכם מצבורי אשפה או מקומות שיכולים להיות נוחים עבורם להסתתר. את הריסוס יש לעשות רק אחרי שהסרתם מפגעים אפשריים מסביבת הבית, וכמובן מצאתם מרסס מקצועי שיבצע עבורכם את העבודה.

 

לסיכום

הקיץ מתקרב, ויחד איתו לכולנו יש את הצורך להכין את הבית והסביבה שלו בצורה נכונה לימים החמים ביותר בשנה. הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות הוא לדאוג לפתרונות הצללה שיאפשרו לכם להנות מהחצר או הגינה גם בימים החמים של הקיץ. כמו כן עליכם לבדוק את התקינות של מערכות המיזוג, לוודא שבכל חלונות הבית יש לכם רשתות וכמובן לבצע ריסוס מפני חרקים ומזיקים שונים.

קַיִץ

עוד בנושא הכל לבית
גריל ביתי
איך תהפכו את הגריל שלכם להיות הלהיט של הבית

הבית הפך למרכז הפעילות והבילוי, הגריל הפך ללהיט בבתי המשפחה. מריחות הבשר הטרי, הצלייה של ירקות צבעוניים והזיקוק הקריספי של פיצות מעוגלות – כל אלו מהווים רק חלק מהחוויות הקולינריות המרתקות שאפשר לחוות על הגריל הביתי. אך לא רק בגלל האוכל המושלם והטעמים המפתים, הגריל מציע גם חוויות חברתיות ומשפחתיות שמחזקות את קשרי האהבה והשותפות במשפחה. במאמר הזה נביא לכם את סודות הגריל המושלמים, כיצד להפוך את הגריל שלכם לחבר הכי טוב שלכם בבית וכיצד ליהנות מחוויה קולינרית מרהיבה עם כל מנה שתבשלו.   חופש ונוחות – יתרונות של גריל גז הגריל גז הוא בחירה מצוינת לבית המודרני. בנוסף לנוחות שהוא מציע בהפעלה וניקיון, הוא גם מאפשר דיוק גבוה בטמפרטורה ושליטה מדויקת בתהליך הבישול.