נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה חשוב לעשות בדק בית לדירת קבלן? 

קניית דירה חדשה מקבלן

רכישת דירה חדשה מקבלן, היא הגשמת חלום. זוגות ומשפחות עובדים, חוסכים ומשקיעים לא מעט כסף בשביל להגיע לרגע בו הקבלן מוסר להם את המפתח והם יכולים לאכלס את הדירה. אך אם רוצים שהחלום יתגשם באמת, ללא עוגמת נפש, ללא דחיות ועיכובים, מומלץ להזמין שירות בדק בית לדירת קבלן, רגע לפני שנכנסים ומאכלסים אותה באופן סופי.

אנשים הרוכשים דירות מקבלן, בדרך כלל, נוהגים לסמוך עליו בעיניים עצומות, וברגע שהם מקבלים ממנו את המפתחות, אז הם נכנסים, מאכלסים את הדירה ומתחילים את חייהם בביתם החדש. במקרים רבים, לא קורה שום דבר יוצא דופן. אך כשקורה משהו ומתגלה נזק, זה עלול להיות בעייתי.

לכן ההמלצה היא, לא לסמוך ולהזמין שירות בדק בית דירה חדשה מקבלן דרך גורם מקצועי המתמחה בכך. כך אפשר שאיש מקצוע המתמחה בדבר, יעבור על המבנה, יבדוק את כל המערכות שלו היטב, ואז יספק דו"ח האם המבנה מתאים לאכלוס או לא. במידה ויש בעיה, ניתן לפנות לקבלן שיבצע תיקון, לפני שנכנסים לדירה.

קניית דירה חדשה מקבלן

 למה צריך לבצע בדק בית לדירה מקבלן?

הרבה אנשים תוהים, למה צריך לבצע בדיקת בדק בית אם הם רכשו דירה מקבלן. הרי זו דירה חדשה לגמרי, דירה שזה עתה הסתיימה בנייתה, ואין שום סיבה לחשוש שהקבלן יעביר להם דירה עם כשלים ופגמים. התשובות לכך:

ראשית, תמיד אפשר שהקבלן ינסה לחסוך בעלויות, לקצר זמנים, יבצע עבודה רשלנית גם בלי סיבה. מאחר ומדובר ברכישה משמעותית שהושקעה הרבה מאוד כסף וזמן, אסור להניח שום הנחה ואסור לקחת שום דבר כמובן מאליו. שנית, מאוד ייתכן שהקבלן נהג בצורה רשלנית לא בכוונה. יכול להיות שהוא לא היה מודע לכך, יכול להיות שבעל מקצוע מסוים ביצע עבודה רשלנית והוא לא ידע מזה.

ייתכן מאוד שהתרחשו דברים שהוא לא שם לב אליהם או פספס במהלך תהליך העבודה. שלישית, לקוחות שרוכשים דירה מקבלן, לא תמיד מכירים את התחום ולא יודעים לבדוק בעצמם כל פרט ופרט. לכן מוטב שיזמינו איש מקצוע חיצוני שיבדוק מטעמם את הבית. מדובר על איש מקצוע שדואג לאינטרסים שלהם ולא של הקבלן או גורם אחר.

ארבע, ברגע שמאכלסים את הדירה, יהיה מאוד קשה לבצע בדיקות מקיפות ואם התגלה נזק, ייתכן מאוד שהקבלן לא יהיה מוכן לקחת את זה על עצמו. לכן מוטב לעשות את כל הבדיקות לפני שנכנסים להתגורר במבנה.

 

אילו בדיקות מתבצעות במסגרת בדק בית?

בדיקות בדק בית לדירה מקבלן, כוללות, בין היתר:

  • בדיקות צנרת ואינסטלציה
  • בדיקות חשמל
  • בדיקות בידוד
  • בדיקות אלומיניום (חלונות, תריסים)
  • בדיקות מפרט
  • בדיקות בטיחות
  • בדיקות חוזה (למשל, שנות בדק ואחריות מהקבלן על ליקוי בנייה)

קניית דירה חדשה מקבלן

עוד בנושא הכל לבית
גריל ביתי
איך תהפכו את הגריל שלכם להיות הלהיט של הבית

הבית הפך למרכז הפעילות והבילוי, הגריל הפך ללהיט בבתי המשפחה. מריחות הבשר הטרי, הצלייה של ירקות צבעוניים והזיקוק הקריספי של פיצות מעוגלות – כל אלו מהווים רק חלק מהחוויות הקולינריות המרתקות שאפשר לחוות על הגריל הביתי. אך לא רק בגלל האוכל המושלם והטעמים המפתים, הגריל מציע גם חוויות חברתיות ומשפחתיות שמחזקות את קשרי האהבה והשותפות במשפחה. במאמר הזה נביא לכם את סודות הגריל המושלמים, כיצד להפוך את הגריל שלכם לחבר הכי טוב שלכם בבית וכיצד ליהנות מחוויה קולינרית מרהיבה עם כל מנה שתבשלו.   חופש ונוחות – יתרונות של גריל גז הגריל גז הוא בחירה מצוינת לבית המודרני. בנוסף לנוחות שהוא מציע בהפעלה וניקיון, הוא גם מאפשר דיוק גבוה בטמפרטורה ושליטה מדויקת בתהליך הבישול.