נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לקראת הקיץ: כך תנצלו את הגינה שלכם

בית וגן

האביב כבר פה וגם הקיץ מתקרב בצעדי ענק. הקיץ מביא איתו מלא דברים מדהימים: ים, בריכה, חופש, קרטיבים, אבל הוא מביא איתו גם את השמש הקופחת. אם יש לכם גינה בבית אתם בוודאי רוצים להנות ממנה כל ימות השנה אך בשל השמש הישראלית החזקה אתם יכולים למצוא את עצמכם פחות ופחות יוצאים לגינה. בישראל יש הרבה ימי קיץ אן יש לכם גינה קסומה, חבל שלא לנצל אותה. אז אם זה מצבכם, בשבילכם במיוחד הכנו את המדריך הזה! כמה רעיונות וטיפים קלים לביצוע שיאפשרו לכם להנות מהגינה שלכם גם בקיץ. קדימה מתחילים!

 

תדאגו להצללה מתאימה

צל הוא אחד הדברים הכי חשובים בקיץ. אם אתם רוצים להשתמש בגינה שלכם בראש ובראשונה אתם חייבים לדאוג להצללה טובה, מושקעת ומקצועית. תחום ההצללות בישראל מציע המון פתרונות הצללה מצוינים. חשוב לבחור בחומר מעולה שלא מתחמם מדי אך נותן הגנה טובה מהשמש.

הצללה טובה תאפשר לכם לשבת בגינה גם בשעות היום, לארח בגינה בקלות, להנות עם הילדים מארוחת בגינה או סתם להשתובב איתם בחצר. ההבדל בין גינה מוצלת היטב לבין גינה לא מוצלת הוא הבדל של שמיים וארץ. לכו על השקעה חד פעמית בהצללה מדהימה ותראו איך הגינה תחזור לככב בחיי היומיום שלכם.

גינה עם הצללה מתאימה

התאימו את הצמחייה לקיץ ולאקלים הישראלי

וודאו שהצמחייה שלכם מתאימה לאקלים בארץ. כשהצמחים, העצים, העציצים והפרחים נובלים זה קצת מוציא לנו את החשק לשבת בגינה. לכן חשוב מאד לוודא שהאווירה בגינה נשארת נעימה וכיפית גם בימי החום. נכון, גינה דורשת קצת עבודת תחזוקה אבל זה לגמרי שווה את זה. כך יהיה לכם יותר חשק לשהות בגינה ואפילו לארח בה.

 

השקיעו בפינת ישיבה

אחרי שבחרתם הצללה מושלמת תוכלו לבחור גם פינת ישיבה שבאמת תעשה לכם חשק. דמיינו לכם את המצב הבא: אתם חוזרים הביתה ומתחשק לכם קפה (קר) בחצר – האם תרצו לשבת בשולחן? על ספה קלה? אולי בכלל בערסל ישיבה? השקיעו מחשבה בפינת הישיבה שלכם לפי מה באמת בא לכם ומה יכול להתאים לשטח הגינה.

 

השקיעו במאוורר טוב!

מאוורר טוב הוא פתרון נפלא לימי הקיץ בחצר. השילוב של מאוורר עם הצללה רצינית שמתאימה לגינה יכול לייצר מזג אוויר ממש נעים בגינה. אם יהיה לכם מאוורר טוב וגדול היציאה לגינה תהפוך להיות הרבה יותר פשוטה ויומיומית. וודאו שאתם קונים מאוורר טוב, שיש לכם חיבוק קל לנקודת חשמל או מאריך מתאים ומקמו את המאוורר בצל על מנת שלא יהרס.

 

שכשוכית או בריכת ישיבה

אם אתם באמת רוצים ללכת רחוק ולהשקיע קנו שכשוכית או בריכת ישיבה, מקמו אותה בצל כדי שיהיה אפשר לשבת בה במהלך היום ואתם כבר תראו – לא תרצו להכנס הביתה. אז הקיץ הזה מנצלים את הגינה שלכם, נהנים ממנה ונותנים לה את הכבוד המגיע לה! בהצלחה!

גינה עם פינת ישיבה

עוד בנושא כללי
כֶּלֶב
מיטה מומלצת לכלב

הכלבים הם בעלי חיים מדהימים שלומדים לחיות איתנו בסבלנות. הם נותנים לנו את אהבה שלהם ללא שום תנאי. כלבים נחשבים

בחירת מתנה לחג
איך לבחור מתנה לחג?

בחירת מתנה לחג יכולה להיות משימה מאתגרת, בעיקר כאשר רשימת מקבלי המתנות ארוכה ומלאה באנשים אהובים וחשובים. הנה לפניכם