נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מסידור הבית ועד מיסוי קצבאות ומענקי פרישה: כל מה שצריך לעשות לקראת פרישה!

בית למס

השגרה הלוחצת שבה אנחנו חיים אמורה להסתיים יום אחד כאשר נגיע לגיל הפרישה. העובדה שהפסקתם לעבוד אמנם מפנה לכם זמן רב בכל יום, אולם היא מעמידה אתכם בפני אתגרים חדשים שכדי לצלוח אותם עליכם לבצע תכנון מדויק. כאן נעזור לכם להתכונן בצורה טובה לקראת הפרישה מהעבודה. 

 

בדיקת קרן הפנסיה

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא תכנון פרישה מבחינה כלכלית. הפרישה היא אירוע משמעותי, אולם החלק המרכזי בו נוגע לעובדה שאתם מפסיקים לקבל משכורת. מה שאמור להחזיק אתכם מכאן והלאה זו קרן הפנסיה שאותה חסכתם במשך כל ימי העבודה שלכם. בדיקת קרן הפנסיה נועדה לעזור לכם להבין מה הולכת להיות ההכנסה שלכם, והאם ניתן להעלות את הגובה שלה.

קֶרֶן

בדיקות רפואיות מקיפות

במהלך שנות העבודה מוטל עלינו עומס יומיומי קבוע שגורם לנו להזניח לא מעט דברים. בדיוק כמו שאתם מכינים את שנות הפרישה שלכם מבחינה כלכלית, מומלץ גם להתכונן אליהן מבחינה גופנית. ההמלצה שלנו היא לבצע סדרת בדיקות מקיפה כדי לראות שלא הזנחתם שום דבר חשוב שצריך טיפול. באופן הזה תוכלו להנות משנות הפרישה שלכם בלי להיות טרודים מבעיות רפואיות.

 

תכננו מה אתם הולכים לעשות

הדבר החשוב ביותר לאחר הפרישה הוא לתכנן סדר יום קבוע. במהלך שנות העבודה סדר היום שלנו מוכתב מלמעלה, ואין לנו יותר מידי שליטה עליו. זה אולי נשמע כמו דבר מאתגר, אולם ברגע שתפרשו תגלו שהחופש הוא דבר הרבה יותר קשה. העובדה שהזמן שלכם נמצא אצלכם בבית מחייבת אתכם לתכנן אותו לפרטי פרטים.

כמובן, החופש שלכם הוא לקבוע מה תרצו לעשות בכל רגע נתון, אולם כדאי שיהיה לכם תכנון כזה. בלי תכנון שנות הפרישה שלכם עלולות ללכת לאיבוד, וכל החלומות שהיו לכם קודם הפרישה לא יתגשמו. את התכנון הזה כדאי לעשות עוד לפני שנות הפרישה כדי ליישם אותו מיד כאשר הן מתחילות.

 

הכינו את הבית לפרישה

הדבר האחרון שהיינו ממליצים לכם לעשות הוא להכין את הבית לקראת הפרישה. במהלך שנות העבודה, הבית לא המקום המרכזי שבו אנחנו מבלים את הזמן שלנו. רוב הזמן אנחנו בעבודה, וגם כאשר אנחנו בבית הוא משמש אותנו בעיקר לשינה ואוכל. ברגע שתפרשו הבית יכול להפוך להיות מוקד הפעילות שלכם, אבל כדי שזה יקרה עליכם לבצע התאמות מסוימות במבנה שלו.

 

לסיכום

הפרישה יכולה להיות החלק הכי יפה בחיים שלכם אם רק תתכננו אותו בצורה נכונה. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא כמובן לבדוק את קרן הפנסיה שלכם ולהבין מה הולכת להיות ההכנסה שלכם לאחר הפרישה. בנוסף, מומלץ לבצע בדיקות רפואיות מקיפות כדי לוודא ששום דבר לא יפריע לכם להנות מהתקופה הזו. מומלץ גם לתכנן סדר יום קבוע ולהכין את הבית עצמו לקראת הפרישה.

בית למס

עוד בנושא כללי
כֶּלֶב
מיטה מומלצת לכלב

הכלבים הם בעלי חיים מדהימים שלומדים לחיות איתנו בסבלנות. הם נותנים לנו את אהבה שלהם ללא שום תנאי. כלבים נחשבים

בחירת מתנה לחג
איך לבחור מתנה לחג?

בחירת מתנה לחג יכולה להיות משימה מאתגרת, בעיקר כאשר רשימת מקבלי המתנות ארוכה ומלאה באנשים אהובים וחשובים. הנה לפניכם