נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זו בנייה ירוקה ומיהם בעלי המקצוע שלוקחים חלק בפרויקט כזה?

בנייה ירוקה

הבנייה הירוקה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעולם הבנייה בשנים האחרונות ומשום מה, יש מי שטרם הכירו בה מקרוב. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג את כל הפרטים החשובים שרציתם לדעת על בנייה ירוקה ובעלי המקצוע שלוקחים בה חלק. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם המידע הנחוץ לכם.

 

בנייה ירוקה – מה זה?

הבנייה הירוקה נקראת כך, משום שהיא נחשבת לבנייה ידידותית ששומרת על הסביבה. בנייה זו נוגעת להליך התכנון, הבנייה ואף ההריסה של מבנים שונים, כדי שניתן יהיה לשמור ככל הניתן על כדור הארץ ולחסוך במשאבים. חשוב לציין שיש כמה עקרונות שבאים לידי ביטוי בבנייה הירוקה:

  1. שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
  2. יעילות אנרגטית
  3. חיסכון במים
  4. חיסכון בחשמל

כעת, אתם מכירים בבנייה זו, כך שניתן לציין שיש שורה ארוכה של בעלי מקצוע שלוקחים חלק בהליך. בשורות הבאות נרחיב בקצרה אודותיהם.

בנייה ירוקה

יועץ בנייה ירוקה

בחרנו להציג תחילה את בעל המקצוע שמספק ייעוץ בנייה ירוקה עבור לקוחות שרוצים להכיר בשיטות הבנייה הקיימות. יועץ זה חיוני בכל שלבי הבנייה, משום שהוא מלווה את צוותים השונים שלוקחים חלק בפרויקט. המטרה של יועץ זה היא לאפשר לצוותים נווט בקלות בין המורכבויות שבאות לידי ביטוי לא פעם בבנייה ירוקה ולהקים מבנה שעומד בתקנות הקיימות בחוק.

 

יועץ אנרגיה

בעל מקצוע זה מעניק ייעוץ אנרגיה מקצועי שכולל ניתוח וייעול של ביצועים אנרגטיים של המבנה. יועצים אלה הוסמכו לדבר ויש בידם כלים חיוניים שמאפשרים לזהות הזדמנויות לחיסכון באנרגיה ולהמליץ על טכנולוגיות מתקדמות שיאפשרו להוביל לייעול אנרגטי, לדוגמא: מידול אנרגיה וסימולציות.

 

מהנדס

אי אפשר להעלות מדריך שעוסק בבנייה ירוקה, מבלי להציג את בעלי המקצוע הבאים:

  • מהנדס חשמל
  • מהנדס מבנים
  • מהנדס מכונות

שכן, אלה הוסמכו לעבוד בפרויקטים של בנייה ירוקה והם מכירים באופן מעמיק את התכנון של המערכת שתמקסם את היעילות האנרגטית, תמזער באופן ניכר את כמות הפסולת הסביבתית וכו'.

 

אדריכל

בעל המקצוע האחרון שיוצג במדריך זה הוא האדריכל שאחראי לתכנון של מבנים ירוקים שלא רק חוסכים באנרגיה, אלא גם מאופיינים באסתטיות. האדריכל מתנהל בתחילה מול הלקוחות, במטרה להכיר בצרכים שלהם. רק לאחר מכן, הוא מתחיל בפיתוח של פתרונות עיצוב "ירוקים" שמשלבים את האלמנטים החשובים הבאים:

  • אוורור טבע
  • שימוש בחומרי בניין ירוקים
  • עיצוב סולארי

 

מילים אחרונות לסיום

הבניה הירוקה מייצגת גישה הוליסטית שמאפשרת לבנות מבנים שונים תוך שמירה על איכות הסביבה. בשלב זה אתם יודעים שבעלי המקצוע שלוקחים חלק בפרויקט שכזה הם יועצי בנייה ירוקה, אדריכלים, מהנדסים, קבלנים ויועצי אנרגיה שהוסמכו לדבר. אלה עובדים יחד בעבודת צוות שמאפשרת להקים בניינים שיאפשרו לנו לשמור על כדור הארץ.

בנייה ירוקה

עוד בנושא כללי
כֶּלֶב
מיטה מומלצת לכלב

הכלבים הם בעלי חיים מדהימים שלומדים לחיות איתנו בסבלנות. הם נותנים לנו את אהבה שלהם ללא שום תנאי. כלבים נחשבים

בחירת מתנה לחג
איך לבחור מתנה לחג?

בחירת מתנה לחג יכולה להיות משימה מאתגרת, בעיקר כאשר רשימת מקבלי המתנות ארוכה ומלאה באנשים אהובים וחשובים. הנה לפניכם