נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם עוברים לבית חדש? קבלו 4 טיפים למעבר מוצלח

מעבר בית

בעוד כמה שבועות תחל התקופה שבה מתבצעים מעברי דירה רבים. כתבנו את המאמר הנוכחי לקראת בואה, כדי להציג בפניכם, הגולשים, את 4 הטיפים שיביאו למעבר מוצלח ופשוט. הישארו כאן ותגלו את האינפורמציה שתאפשר לכם להגיע לבית החדש בקלות.

 

תשקיעו בארגון הארגזים

תכירו את הטעות הנפוצה ביותר שבאה לידי ביטוי בקרב אנשים שעוברים דירה – ארגון לקוי של הארגזים. מובילים מוסמכים יוכלו להעיד שיש אנשים שמעמיסים על הארגזים משקל רב, כך שהם נפתחים ותכולתם נפגמת. אם אתם רוצים להעביר את הפריטים שלכם ללא פגע, עליכם ליישם השלבים הבאים:

  1. תמספרו כל ארגז ותכתבו את תכולתו
  2. תבדקו את משקל הארגז טרם סגירתו באופן הרמטי
  3. תרכזו את כל הפריטים השבירים בארגזים ייעודיים ותכתבו עליהם בגדול את המילים: "זהירות! שביר"

 

תבדקו את הצורך בהובלה עם מנוף

יש היצע רחב של חברות הובלה שישמחו לתת לכם שירות, אך האמת היא שמעטות הן החברות שיספקו לכם הובלה עם מנוף. בדקנו את הנושא עבורכם וחזרנו עם החברה שנחשבת לטובה ביותר. תכירו את קבוצת יא גואטה שמחזיקה במנופים ומעניקה שירות בפריסה ארצית. שימו לב, עליכם ליצור קשר עם נציג מטעם החברה במידה ויש בידיכם רהיטים כבדים או גדולים במיוחד שלא יכולים לעבור בפתח הדלת או במעלית. השירות מתאים בין היתר עבור מי שמחזיקים במכולה בחצר הבית, גנרטורים וכו'.

עוברים

תסתייעו בשירותי ניקיון מקצועיים

יציאה מהדירה הנוכחית עשויה להתגלות כ"יציאת מצרים". שכן, זה הרגע שבו מתגלה כל הלכלוך שנאגר לאורך שנים מתחת למקרר, הספות והשטיחים. זו ההזדמנות לספר לכם שתוכלו לצאת מהבית מבלי להרים מטלית או מגבון. שכן, יש חברות שמציעות שירותי ניקיון מקצועיים והן יכולות להגיע מיד לאחר עזיבתכם את הדירה הישנה, כדי לצחצח אותה לקראת בואם של הדיירים החדשים.

 

תיקחו לפחות 3 ימי חופשה מהעבודה

אין על כך וויכוח – מעבר דירה הינו הליך שגורם למתח נפשי. כל אחד מאתנו חווה את המתח בעוצמה אחרת והדבר עשוי להוביל לצערנו לקושי רב. אם אתם רוצים להפחית את תסמיני הסטרס, עליכם להודיע מראש למעסיק על מעבר הדירה הצפוי, כדי שזה יאשר לכם לקחת 3 ימי חופש מהעבודה. נדגיש שההמלצה היא שלא להגיע למקום העבודה בימים ביום שלפני המעבר, ביום המעבר ולמחרת. כך יתאפשר לכם לבצע את כל ההכנות במינימום לחץ.

 

מילים אחרונות לסיום

מעבר לדירה חדשה מצריך תכנון מקדים מראש ויישום של טיפים שניתנו על ידי יודעי דבר בתחום. כעת אתם מכירים באינפורמציה המלאה שתאפשר לכם להגיע לבית החדש על הצד הטוב ביותר. בשלב זה, נותר לנו לאחל שתיקחו את ההכנות בקלות ותזכרו שמדובר בכמה ימים בודדים שיעברו כהרף עין אם רק תנהלו אותם נכון.

בית חדש

עוד בנושא הכל לבית
גריל ביתי
איך תהפכו את הגריל שלכם להיות הלהיט של הבית

הבית הפך למרכז הפעילות והבילוי, הגריל הפך ללהיט בבתי המשפחה. מריחות הבשר הטרי, הצלייה של ירקות צבעוניים והזיקוק הקריספי של פיצות מעוגלות – כל אלו מהווים רק חלק מהחוויות הקולינריות המרתקות שאפשר לחוות על הגריל הביתי. אך לא רק בגלל האוכל המושלם והטעמים המפתים, הגריל מציע גם חוויות חברתיות ומשפחתיות שמחזקות את קשרי האהבה והשותפות במשפחה. במאמר הזה נביא לכם את סודות הגריל המושלמים, כיצד להפוך את הגריל שלכם לחבר הכי טוב שלכם בבית וכיצד ליהנות מחוויה קולינרית מרהיבה עם כל מנה שתבשלו.   חופש ונוחות – יתרונות של גריל גז הגריל גז הוא בחירה מצוינת לבית המודרני. בנוסף לנוחות שהוא מציע בהפעלה וניקיון, הוא גם מאפשר דיוק גבוה בטמפרטורה ושליטה מדויקת בתהליך הבישול.