נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם רוצים לרכוש טסלה? אלו הדברים שחשוב לדעת

קונה טסלה

רכישה של טסלה זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שמצריך היכרות עם הפרטים הקטנים (והגדולים) שיובילו לבחירה נכונה מכל הבחינות. הישארו כאן ותגלו מהם 4 הדברים שחשוב לדעת, רגע לפני שמבצעים את העברת התשלום.

 

הדבר ה – 1: הרכב מעניק חוויה עוצמתית

נסיעה קצרה ברכבי טסלה החדשים תגלה בפניכם מגוון רחב של אפשרויות. בחרנו לפתוח בפונקציה של הטייס האוטומטי שתאפשר לרכב לנסוע באופן עצמאי במקרים מסוימים. שימו לב, בישראל אין אפשרות להפעיל את הפונקציה הזו במלואה, אלא רק באופן חלקי. זו תאפשר לכם לנוח לרגע ולהרים את כף הרגל מדוושת הגז בעת הנהיגה.

טסלה

הדבר ה – 2: תצטרכו לבצע התקנה של עמדת טעינה

הטסלה שאתם צפויים לקנות צריכה להיטען מידי יום בתחנת הטעינה הביתית שלכם. אם אין לכם כזו, תצטרכו לבצע התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי עם חשמלאי מוסמך דידי סיידון. חשוב לציין שהמומחה בתחום יוכל לבחון את מקום החניה שברשותכם ולבצע התקנה איכותית של העמדה. נמליץ בהזדמנות זו לבחור אך ורק בחשמלאי המוסמך שהוצג לעיל, משום שיש לו ניסיון רב בכל הנוגע להתקנת עמדה חשמלית של רכבים מסוג זה.

 

הדבר ה – 3: אתם יכולים לקרר את הרכב מראש

הימים החמים ששוררים בישראל גורמים לנו להיכנס לרכבים רותחים במיוחד, שלא נדבר על ההגה שגורם לא פעם לכוויות בכפות הידיים, לאחר מגע מהיר, טרם היציאה לדרך. אם מדובר בעניין שמקשה עליכם (כמו על רבים אחרים), כדאי שתדעו שלא תצטרכו לחוות אותו יותר.

שכן, רכישה של טסלה תאפשר לכם לקרר את הרכב מבעוד מועד וליהנות מנסיעה קרירה ונעימה. המומחים של טסלה בחרו לעשות זאת, בין היתר, בגלל שיש ברכב גג זכוכית שמחדיר חום לתוך הרכב. שימו לב, אם אתם מפונקים במיוחד, תוכלו להעביר את המזגן בטסלה שלכם למצב "DOG". כך שבעצם, תוכלו לצאת מהרכב ולהשאיר את המזגן דולק עד שתחזרו אליו.

 

הדבר ה – 4: תשאירו את המפתח בבית – קחו את הסלולרי אתכם

הייתם מאמינים? הגענו ליום שבו ניתן לנהוג ברכב ללא מפתח! רכבי הטסלה נפתחים בקלות תוך שימוש באחת מהדרכים הבאות:

  • אפליקציה ייעודית
  • בבלוטות'
  • כרטיס

חשוב לציין שיש סיבה לכך שלא מסתמכים אך ורק על הסמרטפון, מתוך מחשבה שהוא עשוי שלא להימצא בקרבת מקום מסיבה כזו או אחרת. חשוב לציין שהסטלה תעשה לכם חיים קלים. שכן, לא תצטרכו לנעול את הרכב בסיום הנסיעה, הוא ננעל באופן אוטומטי ברגע שאתם תתרחקו ממנו.

 

מילים אחרונות לסיום

רכישה של טסלה תהפוך את החיים שלכם לטובים יותר. בשלב זה אתם יודעים איך הדבר צפוי לבוא לידי ביטוי, כך שנותר לכם רק להכיר ב – 4 הדברים שהוצגו לעיל וליישם אותם על הצד הטוב ביותר. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מהרכב המתקדם ושתיסעו בדרכים ישרות.

נוהג בטסלה

עוד בנושא כללי
כֶּלֶב
מיטה מומלצת לכלב

הכלבים הם בעלי חיים מדהימים שלומדים לחיות איתנו בסבלנות. הם נותנים לנו את אהבה שלהם ללא שום תנאי. כלבים נחשבים

בחירת מתנה לחג
איך לבחור מתנה לחג?

בחירת מתנה לחג יכולה להיות משימה מאתגרת, בעיקר כאשר רשימת מקבלי המתנות ארוכה ומלאה באנשים אהובים וחשובים. הנה לפניכם