נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצים לשדרג את הבית ולא בטוחים איך? הכירו את Decorado!

רוצים לשדרג את הבית ולא בטוחים איך הכירו את Decorado!

הבית שלנו הוא המקום הבטוח והאהוב אליו אנו שמחים לחזור אחרי כל יום עבודה ארוך. בכדי שהוא ישאר כזה, חשוב מדי פעם לרענן את עיצוב הפנים שלו ולהוסיף פריטים יפים ומיוחדים שיהפכו את השהייה בו לנעימה ומרגיעה. איגדנו עבורכם במאמר זה רעיונות נהדרים לשדרוג הבית עם Decorado.

 

הפכו את החלל שלכם לנעים ומזמין

מאז תקופת הקורונה, אנשים רבים ברחבי עולם הבינו כמה חשוב שהבית שלהם יהיה המרחב הבטוח שלהם. המקום אליו הם יתרגשו לחזור כל יום אחרי העבודה, לנוח בו, להתרפק מול הטלוויזיה או לקרוא ספר כשהם מכורבלים על הספה עם בן זוג או חיית מחמד.

אבל בשביל שהבית שלכם ירגיש כמו המקדש הקטן שלכם שרק מפה לבואכם, צריך להשקיע בו ובפריטים ייחודים שיתנו לכם את התחושה הנחשקת. איגדנו עבורכם פריטים מיוחדים של Decorado, מומחים בתחום עיצוב הבית כבר למעלה מ-10 שנים, שיהפכו את הבית שלכם למקום הכי נעים בעולם:

הפכו את החלל שלכם לנעים ומזמין 

נרות ריחניים

לא סתם כל סוגי הספא שבעולם משתמשים בנרות בשביל ליצור אווירה מרגיעה ומלאת שלווה בחללים שלהם. נרות ריחניים הם דרך מעולה לקבל אווירה נעימה, רומנטית, מרגיעה ואינטימית, והריח הנעים שיגיע מהם הוא בונוס שמאפשר לנו ליהנות מאווירה. תוכלו לבחור מהמבחר הרחב של Decorado בין נרות משעוות סויה טבעית, נרות בכלים ייחודיים ונרות ריחניים בריחות מיוחדים ומשגעים. הנה מספר דוגמאות לנרות ריחניים מיוחדים שיוצרים תחושה ביתית ואינטימית:

  • נר יצוק ידנית בכלי זכוכית מעוצב ומיוחד, בניחוח לבנדר מרגיע
  • נר ריחני יצוק בכלי עץ אסימטרי מודרני בריח סנדלווד עצי ועדין
  • סט נרות ריחניים בכלי זכוכי יצוק בריח יסמין פרחוני והדרי

 

עציצים מלאכותיים

עציצים מלאכותיים לסלון לבית ולמשרד הם כל הטוב שבעציץ אמיתי – בצבע, בצורה, בנעימות שהם משרים על החלל, רק בלי כל הטרחה שצריכה להיות סביב לשמור אותם בחיים. אין מה לעשות, לא כולנו מתגוררים בדירה שטופת שמש שמאפשרת לנו לגדל גו׳נגל קטן ולשמור על כולו פורח ומלבלב כל הזמן.

עציצים מלאכותיים או זרי רחים מלאכותיים הם פתרון מושלם בדיוק בגלל שהם לא מצריכים את התנאים המיוחדים שיצריכו עציצים אמיתיים, אבל הם מעניקים לחלל שלכם את היופי והטבעיות שעציצים היו מעניקים.

עציצים מלאכותיים

פריטי נוי שמשרים אווירה כיפית

נכון, מה שנמצא כרגע בשיא האופנה בתחום עיצוב הפנים הוא דווקא צבעים נייטרלים, הרבה בז׳, לבנים ואפורים – אבל עבור חלקינו, חלל שיש בו אלמנטים צבעוניים בוהקים דווקא יעשה טוב יותר. אתם לא חייבים לצבוע קיר שלם באדום בוהק – אפשר גם להחליט על 3-4 פריטי נוי שיפוזרו ברחבי הבית ויהיו בצבעים כייפים וססגוניים, כמו כריות, מפות, שטיחים, תמונות שתתלו על הקיר, ואזות שתניחו על שולחן פינת האוכל וכולי.

 

לסיכום

חשוב להשקיע בפריטי נוי מיוחדים כמו עציצים מלאכותיים, נרות ריחניים וכולי בשביל להפוך את הבית למקום נעים ומזמין שתמיד נתרגש לחזור אליו בסוף כל יום. בעזרת מוצרי הנוי האיכותיים של Decorado אתם יכולים להפוך אותו לכזה.

רוצים לשדרג את הבית ולא בטוחים איך הכירו את Decorado!

עוד בנושא הכל לבית
גריל ביתי
איך תהפכו את הגריל שלכם להיות הלהיט של הבית

הבית הפך למרכז הפעילות והבילוי, הגריל הפך ללהיט בבתי המשפחה. מריחות הבשר הטרי, הצלייה של ירקות צבעוניים והזיקוק הקריספי של פיצות מעוגלות – כל אלו מהווים רק חלק מהחוויות הקולינריות המרתקות שאפשר לחוות על הגריל הביתי. אך לא רק בגלל האוכל המושלם והטעמים המפתים, הגריל מציע גם חוויות חברתיות ומשפחתיות שמחזקות את קשרי האהבה והשותפות במשפחה. במאמר הזה נביא לכם את סודות הגריל המושלמים, כיצד להפוך את הגריל שלכם לחבר הכי טוב שלכם בבית וכיצד ליהנות מחוויה קולינרית מרהיבה עם כל מנה שתבשלו.   חופש ונוחות – יתרונות של גריל גז הגריל גז הוא בחירה מצוינת לבית המודרני. בנוסף לנוחות שהוא מציע בהפעלה וניקיון, הוא גם מאפשר דיוק גבוה בטמפרטורה ושליטה מדויקת בתהליך הבישול.