נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סימנים שצריך לקרוא לטכנאי מיזוג אוויר!

טכנאי מזגנים

לרבים מאיתנו יש את הצורך להתמודד עם בעיות שעולות בבית בכוחות עצמנו, לנסות לפתור בעיות ולהרגיש שעשינו משהו בעצמנו וחסכנו כסף, אבל לפעמים יש מצבים שאין ברירה, אם המזגן שלכם לא מחמם בחורף או לא מקרר בקיץ, אין זמן למשחקים. מומלץ לקרא לאיש מקצוע לטפל בבעיה. אז הנה 5 סימנים שצריך לקרא לטכנאי מיזוג אוויר.

 

המזגן עושה רעש לא סביר

מזגן הוא מכשיר חשמלי שיש לו מנוע והוא מייצר רעש סביר, אם אתם חשים שהמזגן שלכם מרעיש במידה שמפריעה לכם לשגרת היום. אם הרעש לא מאפשר לכם לישון בשקט והרעשים הופכים ונהיים מוזרים, ולא רגילים, כנראה שמשהו לא תקין. יש למזגן שלכם בעיה בתוך המערכת שלו, יכול להיות שאחד הברגים השתחרר, אולי אחת הרצועות נשחקה, מה שלא יהיה, זה הזמן לקרא לטכנאי מזגנים מומלץ בקריות על מנת לבדוק את המצב.

מזגן

המזגן לא מוציא אוויר בכמות סבירה

אחד הסימנים המובהקים לכך שאתם ככל הנראה צריכים לקרא לאיש מקצוע הוא כאשר המזגן שלכם עובד אבל בפועל הוא בקושי מצליח להוציא אוויר קר או חם אל חלל הבית.

זוהי בעיה שיש לה גורמי תסכול ברורים בעיקר בחודשי הקיץ הלוהטים או בימים הקרים של החורף שהמזגן פשוט לא מוציא אוויר להפוך את הבית לנעים יותר, כנראה שיש בעיה במדחס, או באחת התעלות שמעבירות את האוויר, רגע לפני שתקנו מזגן חדש, כדאי שתקראו למתקין מזגנים בחיפה והקריות שיגיע ויבדוק את המצב.

 

אוויר חם

אם המזגן שלכם מוציא אוויר, אבל לא בדיוק כמו שאתם מתכוונים שהוא יוציא, אז כנראה שיש בעיה. אולי בחורף הוצאת אוויר חם איכשהו תהיה הגיונית, אבל בקיץ זה כבר מתכון לקטסטרופה. אם האוויר שיוצא הוא לא כזה שאתם רגילים אליו, ככל הנראה יש איזה שהיא בעיה, אל תחכו שהנזק יגבר, הזמינו בהקדם טכנאי מזגנים מומלץ בקריות לטובת טיפול בבעיה.

 

המזגן מוציא ריח לא נעים

אם אתם נתקלים בתופעה שכאשר המזגן שלכם עובד נפלטים ממנו ריחות לא טובים, בעיקר ריחות הקשורים לשריפה של חלקי מתכת, פלסטיק או רכיבים חשמליים כנראה שיש בעיה, אולי אחד החלקים השתחרר והוא נוגע כעת בחלק אחר, חם יותר מה שגורם לו לפלוט ריח אולי משהו נכנס לכם למזגן, כנראה צריך לנקות את יחידת הקירור ולתחזק אותה, הכי פשוט הזמינו טכנאי מזגנים מומלץ בקריות והבעיה תעלם.

 

חשבון החשמל גבוהה

אם שמתם לב שחשבון החשמל שלכם עלה משמעותית, כנראה שיש לכם בעיה. המזגן הוא אחד המכשירים היקרים ביותר בבית בצריכת החשמל, במידה ויש לו בעיה מכל סוג שהוא, היעילות שלו פוחתת, הוא מתאמץ יותר על מנת לקרר את הבית, או לחמם אותו והוא עושה זאת במאמץ מוגבר שמגדיל את חשבון החשמל שלכם, מומלץ להזמין מתקין מזגנים בחיפה והקריות  לבדיקת המזגן.

טכנאי מזגנים

עוד בנושא מזגנים