נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 טיפים לבחירת האריחים המושלמים לחדר הרחצה שלכם

האריחים המושלמים לחדר הרחצה שלכם

אם אתם משפצים את הבית שסתם הגעתם למצב שבו אתם רוצים קצת לגוון את המראה של חדר הרחצה, בחירת אריחים היא אחד הצעדים הכי מרכזיים. לאריחים יש השפעה מערכת על המראה של חדר הרחצה, וכדי לבחור אותם צריך לקחת בחשבון כמה דברים. חדר הרחצה הוא מקום שבו אסור לנו לחשוב רק על היופי, כיון שיש עוד משתנים שאתם חייבים לקחת בחשבון.

 

בחירת אריחים

בחירת אריחים לחדר הרחצה דורשת מאיתנו מחשבה כפולה. הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא מה האריחים שיהפכו את חדר הרחצה שלנו להיות הכי יפה שאפשר. חדר רחצה יפה הוא דבר חשוב, לאור העובדה שאתם הולכים להשתמש בחדר הזה דרך קבע. יחד עם זאת, חדר הרחצה הוא גם חלל עם לחוות ורטיבות, והאריחים שאתם בוחרים צריכים להיות כאלו שעמידים בפני זה.

בחירת אריחים לאמבטיה

שימו לב לעמידות

הדבר הראשון שאותו צריך לבחון בעת קניית אריחים לחדר הרחצה הוא העמידות שלהם. חדר הרחצה הוא כנראה המקום הפגיע ביותר בבית, ולכן חייבים להכניס אליו רק פריטים איכותיים. גם ההתקנה של האריחים צריכה להיעשות בצורה מקצועית, כדי למנוע הצטברות של רטיבות ביניהם.

 

צבע מתאים

אם חדר הרחצה שלכם כבר מוכן, נסו לבחור את האריחים בצורה שתתאים לשאר הפריטים שיש בו. אחרת, יהיה לכם אמנם יותר חופש בבחירה של האריחים, אבל זה אומר שאת שאר הפריטים של חדר הרחצה תצטרכו לבחור בהתאם למראה שלהם. לאור זאת לא כדאי לבחור אריחים שיהיה קשה להתאים להם פריטים.

 

אפשרויות הניקוי

כאשר אנחנו בוחרים אריחים אסור לתת למראה הראשוני שלהם לבלבל אותנו. לאחר זמן המראה הזה עלול לדהות, ומה שיקבע כיצד יראו האריחים זה הדרך שבה אתם מנקים אותם. עליכם לבדוק האם האריחים שאתם קונים הם כאלו שיהיה לכם קל לנקות אותם, ואם לא, ההמלצה שלנו היא לחשוב על סוג אחר של אריחים.

 

השוואת מחירים

הטיפ האחרון שיש לנו עבורכם נוגע דווקא למחיר של האריחים. אריחים איכותיים זה לא דבר זול, וכל אחד מבין שבשבילם צריך להשקיע לא מעט כסף. יחד עם זאת, אל תשכחו לבצע השוואת מחירים כדי שלא משנה איזה סוג אריחים בחרתם להתקין אצלכם בחדר הרחצה, לפחות תשלמו עליהם את המחיר הכי נמוך שאפשר. שימו לב רק שלא מדובר על מחיר נמוך בצורה קיצונית.

 

לסיכום

בחירת אריחים לחדר הרחצה דורשת מאיתנו מחשבה כפולה. אריחים יפים זה דבר חשוב, אולם אסור לתת ליופי את כל המשקל. בסופו של דבר יש בחדר הרחצה הרבה לחות ואריחים לא איכותיים עלולים לא להחזיק מעמד במצב הזה. הקפידו לקנות אריחים שיהיה קל לנקות אותם כדי שגם אחרי הרבה זמן חדר הרחצה שלכם עדיין ייראה כאילו רק עכשיו סיימתם להתקין בו את האריחים הללו.

האריחים המושלמים לחדר הרחצה שלכם

עוד בנושא חדרי רחצה