נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תוכלו לעצב ולקשט את חדר הרחצה שלכם

חדר אמבטיה

עיצוב של חדר הרחצה הוא אתגר לא קטן. מצד אחד מדובר על חדר קטן שבו לכל חלל יש צורך ברור. מנגד, כולנו רוחצים להרגיש בבית גם כאשר אנחנו נמצאים בחדר הרחצה, ולכן העיצוב שלו הוא משימה חשובה. בעיצוב של חדר רחצה יש כמה דברים שונים מאשר עיצוב של מרחבים אחרים בבית, ולכן לפני שאתם ניגשים למשימה הזו יש כמה דברים שחשוב לנו שתדעו אותם.

 

הוספת אריחים דקורטיביים

הדבר הראשון שכדאי להכיר הוא האפשרות להוסיף אריחים דקורטיביים לחדר הרחצה. אריחים הם משהו שאתם בכל מקרה צריכים לשים בחדר הרחצה, ולכן זו הזדמנות מצוינת להפוך את חדר הרחצה שלכם ליפה יותר בלי לקחת מהמקום שיש בו. אריחים דקורטיביים זמינים עבורכם במגוון דוגמאות וצורות, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את אלו שהולמים את חדר הרחצה שלכם.

אריחים דקורטיביים

מתלים מעוצבים

בכל חדר רחצה אנחנו זקוקים למספר מסוים של מתלים. המתלים הללו יכולים להיות על גבי הקירות, הדלת או בכל מקום אחר בחדר הרחצה. אם אתם כבר בוחרים מתלים, אין סיבה לא לנצל אותם לטובת היופי של חדר הרחצה. מתלה מעוצב גם יאפשר לכם להנות מאפשרות תלייה, אך גם יהפוך את חדר הרחצה ליפה יותר.

 

עיטורים סביב המראה

אך חדר רחצה לא שלם בלי מראה, ואין דבר יפה יותר מאשר מראה שסביבה יש מסגרת מעוטרת. בדיוק כמו בשני המקרים הקודמים, גם כאן אנחנו לוקחים פריט שבכל מקרה צריך להיות בחדר הרחצה שלנו ודואגים שהוא יהיה יותר יפה, מה שישדרג את המראה הכללי של חדר הרחצה.

 

כיור שיש מפואר

הפריט האחרון שעליו נדבר הוא הכיור. בחדר רחצה כיור הוא מוצר הכרחי, ואם תבחרו כיור שיש המראה של חדר הרחצה יהיה יוקרתי. לשיש יש קסם שאין לאף אבן אחרת, ובזכות הכיור הוא יוכל להיכנס לחדר הרחצה שלכם.

 

מה חשוב לזכור בבחירת פריטים לחדר הרחצה

בבחירה של פריטים לחדר רחצה הדבר שהכי חשוב לזכור הוא שמדובר על חלל רגיש ופגיע. חדר הרחצה הוא מקום עמוס בלחות ורטיבות, ופריטים שלא עמידים בפני הדברים הללו פשוט לא יחזיקו מעמד בחדר הרחצה. בנוסף, אל תבחרו פריטים חדים לחדר הרחצה שלכם כיון שהם עלולים לפצוע אתכם. שימו לב שגם דבר שאתם מכניסים לחדר הרחצה הוא כזה שקל לנקות אותו.

 

לסיכום

בכל בית, העיצוב של חדר הרחצה מהווה אתגר לא קטן. כדי להתמודד איתו בהצלחה ההמלצה שלנו היא לנצל את מה שבכל מקרה צריך להיות בחדר הרחצה ופשוט להפוך אותו ליפה יותר. מתלים מעוצבים, כיור מפואר או אריחים דקורטיביים הם רק חלק ממה שיהפוך את חדר הרחצה שלכם ליפה יותר, בלי לפגוע בפונקציונליות שלו. שימו לב רק לבחור פריטים שיהיו עמידים בפני לחות ורטיבות.

חדר אמבטיה

עוד בנושא חדרי רחצה