נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם מתכננים שיפוץ? קבלו 4 טיפים חשובים

תכנון שיפוץ

שיפוץ דירה עשוי להיות הליך מתיש ומייגע עבור מי שלא מכירים בתהליך מקרוב. מדריך זה עולה לאתר, כדי לסייע לגולשים שלוקחים חלק בהליך זה לראשונה. בשורות הבאות יוצגו בפניכם 4 טיפים חשובים שיהפכו את תקופת השיפוץ לנינוחה יותר. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות את האינפורמציה שתקל עליכם לאורך הדרך. 

 

טיפ מספר 1 – תבחרו בבעל מקצוע מנוסה ומומלץ

אי אפשר להעלות מדריך שעוסק בשיפוץ הבית, מבלי להציע לכם לבדוק תחילה פרטים על השיפוצניק שיבצע את העבודה בביתכם. הרי מדובר במי שצפוי לקחת את המקום הכי יקר לכם ולשנות אותו מקצה לקצה. כך שעליכם להיות בטוחים ב – 100% שהוא יבצע את עבודתו נאמנה. ההמלצה היא להסתייע בחברים, שכנים או קרובי משפחה שביצעו לאחרונה שיפוץ ולקבל את חוות דעתם אודות אנשי המקצוע שעוסקים בתחום. שימו לב, תוכלו לקבל הכוונה בנושא מכיוון אחר. כלומר, תוך פרסום פוסטים באינטרנט. שכן, יש לא מעט גולשים ששיפצו את הבית לאחרונה והם יוכלו לתת את חוות דעתם על בעל המקצוע שביצע את ההליך.

טיפ מספר 1 – תבחרו בבעל מקצוע מנוסה ומומלץ

טיפ מספר 2 – תקדישו זמן רב לבחירת המטבח המתאים לכם

רבים מאתנו בוחרים לבצע שיפוץ בבית, כדי להחליף את המטבח הקיים. שכן, זה ידוע, מטבחים צריכים להיות מותאמים לדיירי הבית ולא רק מבחינה עיצובית, אלא גם מבחינת הנוחות. אתם בטח יודעים שהצרכים שלנו משתנים מעת לעת, כך שחשוב להתעכב על המטבח הנבחר ולבדוק שהוא מתאים לדיירי הבית מכל הבחינות. נסביר שצריך לשים לב למשל לדברים הבאים:

  • קיומם של משטחי עבודה רחבי ידיים שיאפשרו לעבוד בנוחות מקסימלית
  • חיבורים לתאורה במיקומים שונים ועוד

 

טיפ מספר 3 – תמצאו מקום נוח לשהות בו במהלך השיפוץ

תעשו לעצמכם טובה ותמצאו דירה נוחה לשהות בה מתחילת השיפוץ ועד סופו. נסביר שיש מי שבוחרים לבצע שיפוץ חלקי שמאפשר מגורים בבית הקיים. חשוב להימנע מתרחיש שכזה מהסיבות הבאות:

  • אתם עשויים להיות חשופים לחומרים מסוכנים
  • לא תהיה לכם פרטיות
  • רעשי הרקע צפויים להקשות על ההתנהלות היום יומית

 

טיפ מספר 4 – תבקשו לקבל לוח זמנים מסודר מראש

הטיפ האחרון יאפשר לכם להתנהל נכון מתחילת השיפוץ ועד רגע קבלת המפתח. כדי שזה יקרה, עליכם לקבל לוח זמנים מסודר מצד השיפוצניק שירכז את התאריכים שבהם יתבצעו פעולות נרחבות כחלק מההליך. כך יתאפשר לכם לדעת מתי השיפוץ צפוי להסתיים.

 

השורה התחתונה

יישום של 4 הטיפים שהוצגו במדריך זה יאפשרו לכם לעבור את השיפוץ על הצד הטוב ביותר. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל באופן מדויק ולגלות ששיפוץ זה לא עניין כזה מורכב. רגע לפני סיום, נזמין אתכם להעביר את המדריך לאחרים שמתכננים לבצע שיפוץ בקרוב, כדי שאלה יוכלו לקבל את הכלים הדרושים להם.

תכנון שיפוץ

עוד בנושא שיפוצים