נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשדרג את חדר המקלחת ב-10 צעדים פשוטים

מקלחת

החלטתם לשדרג ולשפץ את חדר האמבטיה שלכם? מעולה! תצטרכו לחשוב על מספר דברים. למשל, מה התקציב אותו תרצו או תוכלו להשקיע בשדרוג חדר המקלחת? מה היקף השיפוץ שאתם מתכננים לבצע? האם מדובר בהחלפת אביזרים ואלמנטים קלים או שיש צורך בשיפוץ רחב של כל חלקי החדר? מאמר זה יעשה לכם סדר בכל המחשבות ותהיות בנושא שדרוג חדר המקלחת.

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית שלנו. הוא המקום בו אנו מתחילים ומסיימים את היום, מרגיעים את הנפש ומפנקים את הגוף. אך לעיתים קרובות, חדר זה הופך להיות מוזנח ומדכא. אם אתם זקוקים לריענון חדר האמבטיה, הגיע הזמן לשדרג אותו באמצעות 10 צעדים פשוטים, יעילים ומנצחים:

 

1. צבעו מחדש

ציפוי הקירות בצבע חדש הוא אחת הדרכים הקלות והזולות ביותר להעניק לחדר מראה חדש. בחרו בגוון רענן ונקי או בגוונים עמוקים ומרגיעים – הכל בהתאם לסגנון האישי שלכם.

 

2. החליפו ראש מקלחת

ראש מקלחת חדש יכול לשדרג את חווית הרחצה ולהפוך אותה לפינוק אמיתי. יש להעדיף ראשי מקלחת המאפשרים שינוי זרם המים, לחץ המים וזרם רך אך חזק יותר.

מִקלַחַת

 

3. החליפו את הארונית

ארונית האמבטיה המשמשת לאחסון מוצרי הטואלטיקה והטיפוח עלולה להפוך למבולגנת ומגושמת עם הזמן. החלפתה בארונית חדשה ויפה יותר תוסיף מראה מרענן.

 

4. תלו וילון מקלחת חדש

וילון המקלחת הישן והמקומט הוא ללא ספק מוריד מהאסתטיקה של חדר האמבטיה. השקיעו בווילון חדש במבחר צבעים וגוונים שיתאים לעיצוב החדש ולאותם אביזרי אמבטיה חדשים.  אפשר גם להוסיף קצת נגיעות יפות עם שרשרת עיטור או פרזול מעוצב.

 

5. החליפו את הכיור

כיור ישן, חלוד או סתם משעמם יכול להשפיע רבות על מראה חדר האמבטיה. התחדשו בכיור מסונן ומודרני על מנת להקפיץ את מראה החדר. למבחר כיורים מעוצבים כנסו לאתר אולבט.

 

6. התקינו מראה חדשה

מראה בעיצוב מודרני המתאימה לסגנון החדש שלכם תהיה בוודאי רכיב מרכזי שישדרג את הנראות והנוחות של חדר האמבטיה.

 

7. החליפו את הברזים

החלפת ברזים ישנים בחדשים ומעוצבים היא פעולה פשוטה שיכולה להעניק מראה מרענן ויוקרתי יותר.

 

8. שנו את תאורת החדר

תאורה היא מרכיב חשוב ויכולה להשפיע רבות על אופי החדר. הוסיפו גופי תאורה חדשים ובעלי עוצמות שונות על מנת להוסיף עניין לחדר האמבטיה.

 

9. מגבות חדשות

מגבות גוף מפנקות, לבנות נקיות וצחות או בצבעים ובדוגמאות מרעננות יכולות לתרום את חלקן בשדרוג המראה והאווירה.

 

10. הדגישו את הפתחים

פתח החלון והדלת הם מרכיבים משמעותיים בחדר. הקפידו שיישארו נקיים ומרווחים וצרו להם מסגרת מועצמת באמצעות צבע או אלמנטים דקורטיביים.

 

לסיכום

לא כל שדרוג חדר מקלחת חייב להיות מורכב או יקר. ישנם מספר צעדים פשוטים שאפשר לנקוט בהם כדי לתת זריקת שדרוג לחדר ולהפוך אותו לאטרקטיבי, מרענן ומושך יותר. הקפידו להתאים אישית את השינויים לטעם ולסגנון האישיים שלכם, וצאו לדרך!

שדרוג חדר מקלחת

עוד בנושא שיפוצים